Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank praat kunstliefhebbers in een minuut bij over duivelskunstenaar Bosch

De coöperatieve bank is de hoofdsponsor van de Jheronimus Bosch-expositie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisering van de activatiecampagne.

related partner content for mobile comes here

Als partner van de internationale manifestatie ‘’, wilde Rabobank de tentoonstelling laagdrempelig onder de aandacht brengen bij een breed publiek. 

Inspiratiebron

Daarvoor bedacht Kumpany een serie animatiefilmpjes onder de noemer &;Bosch in a minute&;. Hierin laat de bank op een vlotte manier zien hoe duivelskunstenaar Bosch vandaag de dag nog steeds relevant is. Zo lieten onder andere George Lucas (Star Wars), modehuis Dior, Salvador Dali en de muziekindustrie zich inspireren door Nederlands beroemdste middeleeuwse kunstenaar.

De werken van Jheronimus Bosch zijn nog tot 9 mei te zien in Het Noordbrabants Museum. Daarna verhuizen de expositie naar het Prado in Madrid.

De animaties zijn te bekijken via de sociale kanalen van :

Credits
Adverteerder: Rabobank
Bureau: Kumpany
Creatief Strateeg: Mark Beuving
Copy: Gijs van Meurs
Productiebureau: Studio Pupil
Project management: Saskia van der Meulen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in