Rabobank praat kunstliefhebbers in een minuut bij over duivelskunstenaar Bosch
Kumpany tekent voor de realisering van de activatiecampagne.
Als partner van de internationale manifestatie ‘Jheronimus Bosch 500’, wilde Rabobank de tentoonstelling laagdrempelig onder de aandacht brengen bij een breed publiek.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaInspiratiebron
Daarvoor bedacht Kumpany een serie animatiefilmpjes onder de noemer 'Bosch in a minute'. Hierin laat de bank op een vlotte manier zien hoe duivelskunstenaar Bosch vandaag de dag nog steeds relevant is. Zo lieten onder andere George Lucas (Star Wars), modehuis Dior, Salvador Dali en de muziekindustrie zich inspireren door Nederlands beroemdste middeleeuwse kunstenaar.
De werken van Jheronimus Bosch zijn nog tot 9 mei te zien in Het Noordbrabants Museum. Daarna verhuizen de expositie naar het Prado in Madrid.
De animaties zijn te bekijken via de sociale kanalen van Rabobank:
Bosch in a minute, Michael Jackson
Credits
Adverteerder: Rabobank
Bureau: Kumpany
Creatief Strateeg: Mark Beuving
Copy: Gijs van Meurs
Productiebureau: Studio Pupil
Project management: Saskia van der Meulen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid