Overslaan en naar de inhoud gaan

Clear Channel Hillenaar introduceert Digital Inner City in Amsterdam

Het netwerk bestaat uit 50 digitale schermen en wordt begin mei 2016 gelanceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het gaat om digitale panelen die gepositioneerd zijn nabij drukbezochte locaties in hartje Amsterdam zoals De Bijenkorf, Museumplein, Leidseplein, Westerpark, P.C. Hooftstraat, Waterlooplein en Rembrandtplein. 

Met de uitrol van dit premium digitale netwerk wil Clear Channel haar digitale propositie versterken. Na het lanceren van het Digital Billboard in Amsterdam en twee digitale reclamemasten op high traffic locaties in Amsterdam en Rotterdam, wil Clear Channel met dit digitale Abri netwerk inspelen op de groeiende vraag naar Digital Out of Home. Net zoals bij de andere digitale media kan de adverteerder kiezen voor zichtbaarheid in een gedeelde loop of voor ‘full ownership’, waarbij een campagne gedurende één dag exclusief te zien is. 

Jeroen Hillenaar, algemeen directeur van Clear Channel Hillenaar: &;We zijn in samenwerking met onder meer Q-Park en Parkeergebouwen Amsterdam tot dit premium digitale netwerk gekomen. Digital Inner City biedt het bereik en de ligging nabij point of sale.&;

Het digitale portfolio van Clear Channel is wereldwijd ondergebracht onder het merk ‘Play’, een platform om digitale boodschappen te presenteren aan de doelgroep. 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in