Fancampagne voor 3FM Awards: No fans. No glory.
Fans spelen de hoofdrol in de campagne voor het event van de publieke popzender.


De 3FM Awards zijn de publieksprijzen voor de muziek. Om het belang van het stemmen op je favoriete artiest te benadrukken, is de campagne gebouwd rond de fans. Zij moedigen hun favoriete artiest vaak met handgeschreven fanborden aan.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De ‘No fans. No glory’-campagne wordt ingezet op radio, tv, outdoor en online. De 3FM Awards zijn op maandag 28 maart in TivoliVredenburg in Utrecht. Fans kunnen onder meer stemmen op Beste Band, Beste Zanger, Beste Album en 3FM Serious Talent.
BrandBase is verantwoordelijk voor het concept 'No fans. No glory'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNPO-3FM Awards TVC 30 sec
NPO-3FM Awards TVC Ronnie Flex
NPO-3FM Awards TVC Chef's Special
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid