Overslaan en naar de inhoud gaan

Gedane Zaken: DailyDialogues, True en SuperHeroes

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen week goede zaken?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hunkemöller heeft voor haar internationale socialemediastrategie DailyDialogues uit Rotterdam gekozen. De retailer en het bureau gaan samen verder bouwen aan de strategie om Hunkemoller ‘the most personal, social & inspiring brand’ te maken. DailyDialogues pakt naast het  strategische stuk ook de ‘always on’ social media promoties op, plus de grotere internationale campagnes.

Na een creatieve pitch tussen drie bureaus heeft True het online Sunweb account gewonnen. Doorslaggevend voor de keuze was de innovatieve manier waarop True het digitale potentieel uit de nieuwe campagne haalde. De samenwerking is direct van start gegaan.

related partner content for mobile comes here

SuperHeroes Amsterdam en haar pr-bureau GreatQuestion! gaan aan de slag voor BOS Ice Rooibos. Het ijstheemerk heeft ambitieuze groeiplannen in Europa. De bureaus komen met een digital first aanpak, waarin creativiteit, influencer engagement, reviews en mediarelaties een belangrijke rol spelen.

Happy Cactus heeft de nieuwe positionering en website voor Ecco Italia ontwikkeld. Nadat de e-mailmarketing al aan Happy Cactus was toevertrouwd, is het bureau nu ook aan de slag gegaan met de visuele identiteit en het webdesign van Ecco Italia.

ANWB heeft MOBGEN gekozen om verschillende mobiele app projecten te ontwikkelen. ANWB heeft al meerdere mobiele applicaties geïntroduceerd om hun leden ‘on the go’ te helpen. Het optimaliseren van de serviceverlening aan leden via het mobiele kanaal is de sleutel voor ANWB’s digitale strategie.

Basic-Fit kiest voor BLCKBRD Soundbranding voor audio. Het bureau gaat een ‘audio identiteit’ ontwikkelen en deze consistent doorvoeren via alle kanalen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in