Overslaan en naar de inhoud gaan

Victor Knaap over MediaMonks São Paulo: ‘Experiential zal net zo hard gaan als VR’

[INTERVIEW] Het digitale technologiebureau Cricket Brasil is vanaf vandaag het achtste internationale kantoor van MediaMonks. MediaMonks…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Cricket zet de productie van het werk voor de Braziliaanse markt voort als MediaMonks São Paulo en gaat MediaMonks wereldwijd ondersteunen als hub voor de productie van installaties. Met het openen in Brazilië groeit het in-house productieteam naar 450 Monks wereldwijd en wordt de expertise verbreed naar physical computing, installaties en ander experiential werk. 

Waarom was het voor jullie belangrijk in Brazilië aanwezig te zijn?
‘Drie redenen. Allereerst: we kregen een hele grote klus voor Google Zoo rond Rio 2016. Zodoende kwamen we met steeds meer bureaus in contact. Er wordt hier erg goed werk gemaakt dat internationaal veel prijzen wint, bijvoorbeeld in Cannes. Als productiebureau zijn we afhankelijk van de creatieve ideeën van reclamebureaus.
Ten tweede lijkt Brazilië wel een eiland qua creatief werk: er gaat bijna geen werk uit of in. Ten derde de acquisitie van talent. Er zit hier enorm veel talent op het gebied van design, animatie en techniek.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in