Overslaan en naar de inhoud gaan

Ola trekt 1 april-grap vervroegd terug: 'Raket vertrekt tóch niet'

De hoax blijkt onderdeel van de internationale campagne 'Talking Ice Cream'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Naar eigen zeggen hebben de &;overweldigende reacties van duizenden Raket-fans&; Ola doen smelten.

related partner content for mobile comes here

Nadat het ijsmerk bekend maakte te stoppen met de productie van het &;meest populaire&; ijsje, uiten honderden Nederlanders hun ongenoegen op sociale media over de verdwijning van het ijsje.

&;We zijn gesmolten door de hoeveelheid reacties en petities, zoals het initiatief Red de Raket&;, vertelt Madelon van der Tol, marketing director Ice Cream Ola. &;De ludieke Raket-actie is onderdeel van de campagne "Talking Ice Cream" die op 1 april onthuld zou worden. Daarin zijn de ijsjes de hele zomer op een grappige manier zelf aan het woord.&;

Om verontwaardigde fans een hart onder de riem te steken, zal Ola op 1 april via sociale media een &;mooie goedmaker&; bekendmaken.

Klik voor de Poll: Is de 1 april grap van Ola geslaagd?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in