Overslaan en naar de inhoud gaan

Zilveren Kruis verruilt FHV BBDO voor Fitzroy

De zorgverzekeraar brengt na een strategische bureauoriëntatie zijn communicatie onder bij het Amsterdamse bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na ruim vier jaar beëindigt Zilveren Kruis zijn samenwerking met FHV BBDO, dat destijds het account na 12 jaar .

related partner content for mobile comes here

Challengers-mentaliteit

&;Ondanks het feit dat wij marktleider zijn, hechten wij veel waarde aan onze challengers-mentaliteit&;, stelt Walter de Reus, manager merk Zilveren Kruis. &;Dit zochten we ook in ons nieuwe bureau. Wij geloven dat Fitzroy hiervoor de juiste partner is, omdat zij ons uitdagen om een stevig merk neer te zetten. Het liefst met cross-mediale campagnes die helpen bij het waarmaken van onze "raad en daad"-belofte.&;

&;De markt van zorgverzekeraars gaat een interessante tijd tegemoet&;, vertelt Jur Baart, eigenaar Fitzroy. &;Om onderscheidend te zijn is het belangrijk om op innovatieve wijze mensen te helpen met het maken van hun keuzes in zorg en gezondheid. Zilveren Kruis doet dat nu al met bijvoorbeeld app . Wij willen Zilveren Kruis helpen om niet alleen marktleider te zijn, maar ook mentaal marktleiderschap uit te dragen.&;

De eerste resultaten zullen deze zomer te zien zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in