Overslaan en naar de inhoud gaan

Porter Novelli versterkt technologie-poot met Thomas Cordes

Adviseur stapt over van Winkelman Van Hessen
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Thomas Cordes is begonnen als account director bij Porter Novelli. Hij leidt daar onder andere de technology practice. Ook is hij verantwoordelijk voor klantadvies en het ontwikkelen van strategische pr-programma&;s. Daarnaast gaat hij zich richten op new business development.

related partner content for mobile comes here

Tech-sector

Thomas Cordes (38) startte zijn loopbaan als verslaggever waarna hij in verschillende functies werkte bij onder andere de pr-bureaus Edelman en LVB Networks. Cordes adviseerde overheidsinstellingen en grote klanten uit diverse sectoren waaronder de technologiesector. Ook was hij actief als Head of Media Relations voor het World Congress on Information Technology.

Vleugels uitslaan

De afgelopen jaren werkte Cordes voor Winkelman van Hessen op de afdeling Corporate Communicatie waar hij zich onder andere bezighield met mediastrategie en mediatrainingen. Cordes: &;Ik heb daar een mooie tijd gehad, maar wilde mijn vleugels verder uitslaan want mijn ambitie ligt in management.&;

Monique Botman, managing director Porter Novelli Nederland, is verheugd dat Cordes zich bij het managementteam van Porter Novelli voegt en hoopt dat de ‘technology practice’ hiermee een stevige impuls krijgt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in