Publieke zenders op 38,2 pct in week 11
De drie publieke zenders hadden in week 11 samen een marktaandeel van 38,2 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland hadden 28,0 pct en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 20,0 pct. Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 22,7 pct. RTL 4 was tweede zender met een aandeel van 16,1, terwijl SBS 6 op 11,5 uitkwam.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het best bekeken programma was Studio Sport Eredivisie van gisteravond met 2.959.000 kijkers tweede. Het daarna uitgezonden Journaal behaalde 2.740.000 kijkers en was tweede, gevolgd door het ook gisteravond op Nederland 1 uitgezonden Bananasplit (ruim 2,1 miljoen kijkers).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid