Overslaan en naar de inhoud gaan

Publiek kiest Glamour als beste nieuwe tijdschrift

We zagen het al aankomen, maar het is dan ook echt gebeurd. Glamour is door het publiek uitgeroepen tot het beste nieuwe tijdschrift van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We zagen , maar het is dan ook echt gebeurd. is door het publiek uitgeroepen tot het beste nieuwe tijdschrift van 2005.

related partner content for mobile comes here

Het blad sleepte 25 procent van de 16.000 stemmen in de wacht en bleef daarmee de andere acht genomineerde bladen ruim voor. In Amsterdam kreeg Glamour de Tijdschriften Publieksprijs uitgereikt, in het leven geroepen door Bruna.

Glamour is een magazine over celebrities, relaties, lifestyle en veel mode. Het nam de strijd op tegen JAN, Stars, Top Gear Magazine, ZIN, Nickelodeon Magazine, Auto Review, Winx Club magazine en Auto motor en sport. In totaal kwamen vorig jaar ongeveer zeventig nieuwe bladen op de markt.

De organisatie nomineerde de in haar ogen meest vernieuwende tijdschriften. Glamour is succesvol, omdat het een heel afwijkend formaat heeft gekozen, erg dik is en toch een lage prijs vraagt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in