Prummel leidt Reclameweek


De afgelopen anderhalf jaar was Prummel de woordvoerder van de Hogeschool van Amsterdam, daarvoor copywriter bij BureautjePindakaas, daar weer voor headhunter creatie bij Bonnike. Daarvoor was Prummel 12 jaar werkzaam bij Adformatie, eerst als redacteur creatie, daarna als eindredacteur .
In april verkocht Hogerzeil-Hulsebos een belang van 55 pct van haar bedrijf Het Dozijn.Uitgeefprojekten, met daarin onder meer ReclameWeek, aan de Imca Media Group van Erik de Vlieger. Zij spendeert voortaan meer tijd aan de andere activiteiten van NTG.
‘Nu wordt het tijd om door te schakelen zodat wij de onderneming op een voorsprong kunnen zetten ten opzichte van onze concurrenten. Het streven is op alle fronten het marktleiderschap te veroveren.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPrummel moet de positie van ReclameWeek ‘onaantastbaar maken door het blad inhoudelijk sterker te maken en het een eigentijdser gezicht te geven.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid