Overslaan en naar de inhoud gaan

Prummel leidt Reclameweek

Astrid Prummel wordt per 1 september hoofdredacteur van ReclameWeek, als opvolger van Nicolette Hogerzeil-Hulsebos, die RW tien jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De afgelopen anderhalf jaar was Prummel de woordvoerder van de Hogeschool van Amsterdam, daarvoor copywriter bij BureautjePindakaas, daar weer voor headhunter creatie bij Bonnike. Daarvoor was Prummel 12 jaar werkzaam bij Adformatie, eerst als redacteur creatie, daarna als eindredacteur .

related partner content for mobile comes here

In april verkocht Hogerzeil-Hulsebos een belang van 55 pct van haar bedrijf Het Dozijn.Uitgeefprojekten, met daarin onder meer ReclameWeek, aan de Imca Media Group van Erik de Vlieger. Zij spendeert voortaan meer tijd aan de andere activiteiten van NTG.
‘Nu wordt het tijd om door te schakelen zodat wij de onderneming op een voorsprong kunnen zetten ten opzichte van onze concurrenten. Het streven is op alle fronten het marktleiderschap te veroveren.’

Prummel moet de positie van ReclameWeek ‘onaantastbaar maken door het blad inhoudelijk sterker te maken en het een eigentijdser gezicht te geven.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in