Overslaan en naar de inhoud gaan

PR Week krijgt concurrent

PR Week krijgt een concurrent: PR business. Het concept van de nieuwe uitgave is ontwikkeld door Geoff Lace, die in de jaren tachtig ook PR…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lace wordt ook hoofdredacteur van de nieuwe uitgave.Het eerste nummer verschijnt op 16 maart en het tijdschrift zal vanaf dan telkens op donderdag (een dag eerder dan PR Week) uitkomen. Het nieuwe PR tijdschrift wil serieus maar ook onderhoudend zijn. Zij willen zich van PR Week onderscheiden met meer achtergrondverhalen en human interest.

related partner content for mobile comes here

Uitgever van het nieuwe blad is Lord Chadlington, de Britse oprichter van de Shandwick and Hunstworth public relations groep. Hij daagt daarmee rivaal Lord Heseltine uit, die als eigenaar van uitgeverij Haymarket naast PR Week ook de vakuitgaven Campaign en Marketing in zijn portfolio heeft. Er is een prijs voor losse nummers, maar de uitgever wil vooral op abonnementsbasis werken. Om mee te beginnen wordt PR Business gratis verspreid onder de 8000 leden van het Chartered Institute for Public Relations. (The Observer)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in