KesselsKramer: nieuwe campagne Verkade


De 'meisjes' zijn niet alleen te zien in verschillende tv-commercials, maar bepalen vanaf half maart ook het Nederlandse straatbeeld met een abri-campagne.
De campagne blaast nieuw leven in het historische begrip 'De Meisjes van Verkade' dat eind 19e eeuw ontstond toen Verkade als eerste Nederlandse bedrijf vrouwen aannam. De meisjes van Verkade waren de honderden jonge Amsterdamse meisjes die elke morgen per trein of bus naar Zaandam gingen om in de Verkade-fabriek te werken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAnno 2006 staan de meisjes voor zelfbewuste Nederlandse vrouwen, kritische consumenten van het leven, de liefde én Verkade-koekjes.
Eind 2005 bracht Verkade de Verkade- en Sultana-accounts onder bij KesselsKramer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid