Overslaan en naar de inhoud gaan

KesselsKramer: nieuwe campagne Verkade

Koninklijke Verkade start morgen een nieuwe campagne met 'De Meisjes van Verkade' in de hoofdrol. De campagne werd gemaakt door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De 'meisjes' zijn niet alleen te zien in verschillende tv-commercials, maar bepalen vanaf half maart ook het Nederlandse straatbeeld met een abri-campagne.

related partner content for mobile comes here

De campagne blaast nieuw leven in het historische begrip 'De Meisjes van Verkade' dat eind 19e eeuw ontstond toen Verkade als eerste Nederlandse bedrijf vrouwen aannam. De meisjes van Verkade waren de honderden jonge Amsterdamse meisjes die elke morgen per trein of bus naar Zaandam gingen om in de Verkade-fabriek te werken.

Anno 2006 staan de meisjes voor zelfbewuste Nederlandse vrouwen, kritische consumenten van het leven, de liefde én Verkade-koekjes.

Eind 2005 bracht Verkade de Verkade- en Sultana-accounts onder bij KesselsKramer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in