Overslaan en naar de inhoud gaan

(Poll) Wie wordt volgens jou Marketeer of the Year 2013?

Voor de Marketeer of the Year 2013 Award van PIM en Tijdschrift voor Marketing komen dit jaar drie genomineerden in aanmerking.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om de volgende drie kandidaten:

related partner content for mobile comes here

- Robert Bohemen, CMO De Bijenkorf. Volgens de jury heeft hij bij het warenhuis -tegen de stroom in- de stap naar digitaal gemaakt. ‘In Bohemen’s visie draait het allemaal om de klant en om omnichannel.’

- Nico Rijkhoff, director brand bij Ziggo. Ziggo heeft van heel ver moeten komen. Het merk positioneert zich nu niet meer als kabelaanbieder, maar als aanbieder van entertainment en beleving.

- Roel Welsing, hoofd marketing Triodos Bank. Heeft marketing bij deze bank opgebouwd. ‘Er staat nu een gebalanceerd merk, een echte bank, zonder de missie van het eerste uur uit het oog te verliezen’, aldus de jury.

De jury buigt zich de komende tijd over de cases van de drie kandidaten, waarbij drie criteria leidend zijn: is er sprake van marketingsucces, zijn er innovaties in marketing én is de marketingkracht bovengemiddeld?

Met andere woorden: kan deze marketeer marketing zijn rechtmatige plek in de directiekamer geven?

29 mei wordt de winnaar bekend gemaakt, in The Coolbrands House in Amsterdam.

Maar wat vind jij? Wie maakt volgens jou het meeste kans op de prijs? En waarom?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in