Overslaan en naar de inhoud gaan

Pepsi plaagt Coca-Cola met in your face billboarding

Persoonlijk vind ik het wel wat hebben .... outdoor marketing inzetten onder de rook van je concurrent. Coca-Cola is hier echter minder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pepsi heeft namelijk een mega-poster op laten hangen bij het Britse hoofdkantoor van Coca-Cola in Londen.

De advertentie van 192 vierkante meter voor Pepsi Max doet een oproep aan de voorbijgangers: 'Put pepsi to the taste' zo viel gisteren op te lezen.

De actie is een opvolging van Pepsi's erkenning vorige week dat het de lancering van Coca-Cola Zero niet had zien aankomen, terwijl Pepsi juist zelf voortaan meer zou gaan mikken op innovatie. Deskundigen verwachten dat Pepsi komende herfst al een nieuwe cola-variant op de markt brengt.

Nu zijn mijn vragen:
1) Wat vinden de lezers van MolBlog nu van dit soort acties?
2) Is er nu nog echt ruimte voor nóg een cola-variant in het supermarktschap.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in