Overslaan en naar de inhoud gaan

Partnership NRC Carrière en AcademicTransfer

NRC gaat per juni 2011 een samenwerkingsverband aan met AcademicTransfer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De missie van NRC Carrière is om het kwalitatieve arbeidsmarktmerk te zijn voor de hoogopgeleide niche doelgroep sluit aan bij die van AcademicTransfer. Met name het bereiken van de (inter)nationale latente wetenschappelijke doelgroep moet door de combinatie beter zijn, 'door een multimediale benadering, direct contact met de doelgroep en wetenschappelijke content vanuit zowel de redactie van NRC als het netwerk van AcademicTransfer'.

related partner content for mobile comes here

Onderdeel van de samenwerking is dat de wetenschappelijke vacatures van AcademicTransfer voortaan gepubliceerd worden in de vacatureladder op woensdag in nrc.next en op zaterdag in NRC Weekend, maar ook op . In de toekomst willen de partijen ook interactie met de doelgroep realiseren met het houden van debatavonden en netwerkevents en het uitgeven van wetenschapsspecials. Publicatie en organisatie zal double branded zijn onder de naam NRC Carrière, het arbeidsmarktmerk van NRC Media en AcademicTransfer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in