Opel beëindigt Duitse relatie met Universal
Autofabrikant Opel heeft een einde gemaakt aan de veertigjarige relatie met mediabureau Universal McCann in Duitsland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het nieuwe mediabureau van Opel wordt het onafhankelijke Car Competence Center (CCC) in het Duitse Wiesbaden. Optimedia en Mediaedge:cia, beiden in Düsseldorf, pitchten mee. Het account is 137 miljoen dollar waard. CCC is onderdeel van een lokaal mediabureau dat Dr. Pichutta heet. Het bureau heeft wel links met Carat International, zegt Opel in een statement. Universal McCann blijft wel op Opel werken buiten Duitsland. Directielid Werner Reineke van Universal McCann zegt tegen Adageglobal dat zijn bureau binnenkort voor een ander automerk gaat werken.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid