Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties EVA 2006

Elf organisaties zijn door de jury genomineerd voor de EVA 2006. Op 10 april wordt tijdens de uitreiking in Hotels van Oranje bekend…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De genomineerden:

related partner content for mobile comes here

Business-to-business events

- Auto Recycling Nederland; ARN 2015; Publicis Consultants Van Sluis

- Center Parcs Europe; Inspiration Battle 2005; O=4 Eventcommunicatie & Realisatie

- DSM Food Specialties; DSM Brewers Clarex Event; Kubik

- MVO Nederland; Het Nieuwe Ondernemen; Team van Maanen Live Communicatie

Business-to-consumer events

- Masterfoods / Pedigree; Intratuin Event; X-ingredient

- PON/ Audi; VIP Preview Audi Q7; B&S*) LEADS

- Rabobank Tilburg; Tilburg Prominent!; La Promesse Groep

- Sanoma / Margriet; Margriet Winter Fair; Sanoma Magazines

- Stichting Start Foundation; Baanbastic, the unconventional; Team van Maanen Live Communicatie

Intern gerichte events
- Randstad Nederland; Randstad 45 jaar: Good to know you; Xsaga

- sanofi-aventis / Publicis; sanofi-aventis Family & Friends Day 'Hart voor de Zaak'; Xsaga

De jury EVA 2006 bestaat uit Wim de Vries (Het Strategem, voorzitter), Mildred Hofkes (Novamedia), Frans van Steenis (Deloite), Bart Altewischer (Jaguar), Koos de Boer (Sanoma), Stan Severin (Euro RSCG), Christine van Dalen (IdtV), Guus Lakeman (Unlimited) en René Nelissen (Jouke de Vries/TOP). De EVA is een initiatief van Stichting Excellent Event en wordt ondersteund door branchevereniging IDEA en vakbeurs Evenement 2006. Mediapartners zijn FZ, Adformatie, Adforesult en Tijdschrift voor Marketing.

Meer informatie:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in