Overslaan en naar de inhoud gaan

Cross Media Week groots evenement

Niet minder dan 445.000 euro (1 miljoen guldentjes voor wie nog altijd terugrekent) steekt de gemeente Amsterdam in de Cross Media Week, zo…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Niet minder dan 445.000 euro (1 miljoen guldentjes voor wie nog altijd terugrekent) steekt de gemeente Amsterdam in de Cross Media Week, zo werd zojuist bekend. Op staat al het bruisende programma dat onder leiding van gestalte moet krijgen.

related partner content for mobile comes here

Daar zullen de Molbloggers nog een flinke kluif aan krijgen want ongeveer alle onderwerpen die van belang zijn in de hedendaagse media- en marketingmarkt komen , zoals 'Cross Media brands' en communities. en uiteraard, het zal eens niet zo zijn, worden er weer uitgereikt. Wel leuk:

De Cross Media Week zal van 26 tot 30 september plaatsvinden op het terrein van de Westergasfabriek in Amsterdam. Er is zoveel geld voor beschikbaar daar de week als doel heeft om "Amsterdam internationaal op de kaart te zetten als 'Creative Industry', broedplaats voor creatief talent en voor bedrijven binnen de media- en entertainment industrie. De Cross Media Week zal een jaarlijks terugkerend evenement worden."

Initiatiefnemers van de Cross Media Week zijn Bas Verhart, oprichter en directeur van Media Republic en Marleen Stikker, oprichter van Waag Society.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in