Cross Media Week groots evenement


Niet minder dan 445.000 euro (1 miljoen guldentjes voor wie nog altijd terugrekent) steekt de gemeente Amsterdam in de Cross Media Week, zo werd zojuist bekend. Op CrossMediaWeek.com staat al het bruisende programma dat onder leiding van Monique van Dusseldorp gestalte moet krijgen.
Daar zullen de Molbloggers nog een flinke kluif aan krijgen want ongeveer alle onderwerpen die van belang zijn in de hedendaagse media- en marketingmarkt komen aan bod, zoals 'Cross Media brands' en communities. en uiteraard, het zal eens niet zo zijn, worden er weer 'awards' uitgereikt. Wel leuk: East meets West
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Cross Media Week zal van 26 tot 30 september plaatsvinden op het terrein van de Westergasfabriek in Amsterdam. Er is zoveel geld voor beschikbaar daar de week als doel heeft om "Amsterdam internationaal op de kaart te zetten als 'Creative Industry', broedplaats voor creatief talent en voor bedrijven binnen de media- en entertainment industrie. De Cross Media Week zal een jaarlijks terugkerend evenement worden."
Initiatiefnemers van de Cross Media Week zijn Bas Verhart, oprichter en directeur van Media Republic en Marleen Stikker, oprichter van Waag Society.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid