Overslaan en naar de inhoud gaan

Machtig of in de war?

De marketinggeleerden en trendwatchers kunnen het maar niet eens worden over de vraag of we leven in het tijdperk van ‘customer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Meer keuzemogelijkheden, prijsvergelijkingen en andere productinformatie alom verkrijgbaar...
Dat de consument machtiger is dan ooit - met dank aan internet - valt niet te ontkennen. Maar al die mogelijkheden leiden ook tot flinke verwarring onder de kopers, en daardoor brokkelt de macht dan weer af. Voor alle duidelijkheid: we hebben het niet over dé consument, maar over verschillende categoriëen die elk hun eigen consumptiepatroon hebben en meer of minder machtig dan wel verward zijn in hun koopgedrag. Ga er maar aan staan als marketeer!

related partner content for mobile comes here

Eén troost: de deskundigen zijn het er wél over eens dat de veel gevreesde hybride - de wispelturige en onberekenbare consument waar elke marketingstrategie op stukloopt - eigenlijk maar een marginaal verschijnsel is. De meeste mensen snakken tegenwoordig naar houvast, naar stabiliteit en continuïteit. En daar kan de branche zijn voordeel mee doen.
Bron: Marketing Journal

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in