Overslaan en naar de inhoud gaan

Nissan met komiek crossmedia

De site Nissanusa.com/7days vormt het episch centrum van een bijzondere campagne van Nissan om de nieuwe Sentra wagen aan te prijzen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De site vormt het episch centrum van een bijzondere campagne van Nissan om de nieuwe Sentra wagen aan te prijzen.

related partner content for mobile comes here

De hele campagne is gebouwd rondom, en samen met . Deze 30-jarige komiek is enige tijd geheel en al Nissan. Ook een moderne trend?

hoe Nissan ruim 40 miljoen dollar besteedt om een moderne campagne voor een automobiel voor twintigers en dertigers vorm te geven.

Vanwege de leus 'The next generation Sentra. You could pretty much live in it.' speelt Horowitz een man die een week lang in zijn auto leeft en maakt daar 'Webisodes' (filmpjes) van die via onder meer YouTube en MySpace hun weg naar potentiële klanten moeten vinden.

Minder zenden en meer op de vraag inspelen, vindt de marketingchef Jan Thompson. "We nodigen ze uit, en interrumperen ze niet." Dat betekent dus dat 'nonlineair' ofwel tv niet langer het middelpunt is, maar onderdeel van de campagne.

Hoe dat uitpakt voor de verdeling van de centjes lezen we helaas niet. In de praktijk blijkt dat onderschuiven van tv meestal nog niet uit de budgetverdeling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in