Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe huisstijl 100% NL

De bekende basiskleur blijft oranje
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Radiostation 100% NL lanceert maandag een nieuwe huisstijl en een aangepast logo. De bekende basiskleur van 100% NL blijft oranje, maar zowel de vorm en uitstraling van het merk en campagnebeeld worden opgefrist. 

related partner content for mobile comes here

Fris
Algemeen Directeur Carlo de Boer van 100% NL: ‘Nadat wij begin dit jaar onze muziekmix gevarieerder hebben gemaakt, past deze nieuwe ‘look & feel’ perfect bij de frisse merkbeleving. Natuurlijk blijven onze luisteraars en de Nederlandse artiesten centraal staan in alles wat we doen. 100% NL is al 9 jaar actief op de radiomarkt en deze nieuwe huisstijl straalt precies uit waar 100% NL nu voor staat.’

100% NL ontwikkelde de nieuwe huisstijl samen met creatief bureau Das Buro uit Rotterdam. Dennis van der Meule van Das Buro: ‘In de nieuwe huisstijl blijft de kleur oranje en het logo lettertype uiteraard prominent aanwezig en herkenbaar. We hebben het kleurgebruik aangepast van oranje-bruin, naar oranje-wit waardoor het frisser en levendiger overkomt. Ook maken we vanaf nu gebruik van nieuwe iconen en lifestyle elementen, gericht op de luisteraar.’

De nieuwe huisstijl wordt deze weken uitgerold in o.a. een landelijke online- en printcampagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in