Overslaan en naar de inhoud gaan

Niemand is een binnenmens, vindt Bever

KesselsKramer ontwikkelde de nieuwste campagne voor de buitenspecialist.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Onlangs bracht Bever het door de Wageningen Universiteit uitgevoerde, landelijke onderzoek naar buiten over de gewenste en bestede tijd buiten en binnen. Wat blijkt: hoewel tweederde van de Nederlanders liever buiten zijn en zichzelf als buitenmensen zien, zitten ze toch zo’n 90 procent van de dag binnen. Omdat Bever vindt dat dit beter kan, is een brede campagne begonnen, die moet inspireren meer naar buiten te gaan.

Bij de campagne hoort ook een één minuut durende merkfilm. De zoektocht naar wat ‘buiten zijn’ van binnen met je doet staat centraal. Voor de outdoor campagne ging KesselsKramer met fotograaf Jaap Stahlie op zoek naar de pure voldoening in het gezicht van buitenmensen door ze direct na het actief sporten, wandelen of andere een buitenactiviteit, te portretteren.

related partner content for mobile comes here




Filmmaker Rob Hodselmans regisseerde de film, wat ook vijf minidocumentaires (portretten) over vijf mensen en hun liefde voor buiten opleverde. Een manifest, de films, de beelden en de verhalen vormen samen het materiaal om de campagne breed in te vullen. Ook op radio worden Nederlanders aangespoord om naar! buiten te gaan.




Credits

KesselsKramer:
Creatie: Bart Eysink Smeets, Rens de Jonge, Erik Kessels
Productie: Daphne Weers-Linthorst
Strategie: Matthijs de Jongh

Bever:
Pieter Saman, Francis Langenberg
Film:
Camera en Regie: Rob Hodselmans
Muziek: Jonas Leopold (River Sound)
 
Fotografie:
Jaap Stahlie



Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in