Nedstat en Autodata Nederland meten websitebezoek autobranche


De statistieken zijn 24 uur per dag live te bekijken vanaf elke computer met internetverbinding. Zo is onder andere te zien welke websitepagina's het meest bezocht worden, waar bezoekers vandaan komen, via welke zoekmachine ze op de site zijn gekomen en ook hoe ze door de site navigeren. Grafieken en tabellen brengen de gegevens in beeld.
Het is de bedoeling dat de samenwerking zal leiden tot een branche barometer waarbij automotive bedrijven website bezoekgegevens kunnen vergelijken met branche gemiddelden.
Nedstat heeft binnen de automotive al klanten als Alfa Romeo, ANWB, Audi, AutoOnline, BMW, BOVAG, Fiat, Ford, Kia, Lancia, Lease Plan, Peugeot, Renault, SEAT en Volkswagen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWil Brouwer, algemeen directeur van Autodata Nederland, ziet de samenwerking als resultaat van de gerichte vraag uit de markt: ‘Steeds vaker kregen we te horen bij de internettrainingen die we in ons bedrijf of op locatie geven, dat men graag wilde weten of de auto-site (nog) aan de vraag voldeed. Moet ik iets wél, of nou juist níet op m'n site veranderen. Kortom, is mijn aanpak goed en wat kan ik er verder mee? Met die vragen zijn we aan de slag gegaan.’
Autodata Nederland is het kenniscentrum voor de gebruikte auto-industrie en ontwikkelt en levert onder meer een elektronisch informatiesysteem voor de automobielbranche. Autodata Nederland, in 1992 opgericht, is partner van Autodata Finland en werkt samen met RDC Datacentrum, BOVAG-organisaties NDA en ABA, CSNET BV en de ANWB’s.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid