Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland boven de zeespiegel

Winnen in Cannes? Alleen zo maak je kans.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

[gastblog, door John de Vries en René Verbong]
 

related partner content for mobile comes here

Het is allemaal de schuld van Frank Lammers.

TUI’s ‘Simon the Ogre’ commercial wint in Engeland een D&AD pencil en in Cannes een Lion.

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

In Nederland blaft Frank hem vol met tekst en krijgt dezelfde commercial een Loden Leeuw.
 

In Nederland blijkt het keer op keer prima om de lollige goedzak te blijven.

Maar in Cannes moet je toch echt als die hunk uit het water komen.

Je moet de jury met heel goed werk verleiden.

Ook zonder Nederlandse juryleden als wingman.
 

Dus vertel in je beste Engels hoe jij de wereld beter maakt.

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Laat vol overtuiging je nieuwste innovatie zien.

 

Maak een grap die ze ook over de grens begrijpen.
 

Alleen dan maak je kans tussen Amerikaanse impact,

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

de Engelse wittyness,

 

en de Zweedse gekkigheid.

 

Mocht het nou echt niet lukken: doe je dan maar als voor.

Vinden ze goed werk in Cannes.
 

John de Vries en René Verbong, Creative Directors, XXS Amsterdam.

Meer lezen over Cannes? Bekijk ons .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in