Overslaan en naar de inhoud gaan

De favoriete creatieven van Robert Volten

Wie maakten in Cannes de meeste indruk op de accountdirector van TBWA/Neboko?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Door welke spreker werd je weggeblazen en waarom?

Een paar jaar geleden zat ik vol verwachting in het Palais klaar voor Bono en Jonathan Ive van Apple. Ik werd meer verrast door de sessie ervoor. Daar sprak Eric Hirshberg van Activision Publishing. Hij is een van de eerste Creatief Directeuren (72and Sunny) die werd aangesteld als algemeen directeur van een merk. Dat is op zichzelf al disruptief. Maar zijn aanpak en visie was nogal vernieuwend, mede doordat hij niet een traditionele ladder was opgegaan tot CEO. Zo zie je dat je in Cannes totaal verrast kan worden terwijl je wacht op een mega-ster. 

related partner content for mobile comes here

Welke ontmoeting maakte het meeste indruk?


In 2014 gingen we met RA*W voor de tweede keer naar Cannes. Daar organiseerden we ook privé sessies met telkens een andere topper uit het vak. Vers uit het vliegtuig zaten we een uur met Khai Meng Tham. De CCO van Ogilvy wereldwijd. Die man staat voor mij symbool voor wat een reclamebureau moet zijn: ambitieus, super kritisch, disruptief en uber creatief. Darre van Dijk is de Nederlandse personificatie van Khai. 

Waar gáát Cannes (niet) over?

Niet over de Gutterbar. 

Wel over inspiratie van het werk. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in