Overslaan en naar de inhoud gaan

Mini-Creatie van fotograaf Olivier Teepe: no filter

Olivier Teepe bekent kleur, geeft zich bloot, komt uit de kast: hij ís fotograaf.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Olivier Teepe, mede-oprichter van creative studio Cloudfactory en voorheen onder meer creative director bij Taxi, doet sinds kort, eindelijk, officieel wat hij het liefste doet: fotograferen. Net als Johan Kramer en Krijn van Noordwijk - om 'n paar voorgangers te noemen - is hij een crafts man geworden. Of zoals hijzelf zegt: 'Ik heb mijn stem gevonden.'

related partner content for mobile comes here

En het komt er nu allemaal uit, met orkaankracht 5...

Zijn mini-Creatie (op p. 39-46 in de papieren versie van Adformatie #15, die vandaag uitkomt) gaat over Zien.

'Purity is an addictive source of energy'

Hieronder de copy en beelden uit het blad:

Since everyone filters and aims to frame perfection, pure beauty hides beyond the borders of a post. Join me on a trip beyond the expected and discover the true, unposted stories behind each crop.
Purity is an addictive source of energy. Olivier Teepe is hooked on capturing it with his lens. Without using excessive post production, he nurtures the true chemistry within each of his shots. Olivier has shot global campaigns for Strongbow, Heineken, Jack Link’s, Apple Bandit and more.

© Olivier Teepe, www.instagram.com/shotbyolivier

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in