Overslaan en naar de inhoud gaan

Michael van Os begint publieksblog over reclame

Oud-hoofdredacteur van Adformatie, Michael van Os, is een onafhankelijk publieksblog over reclame begonnen: reclamewereld.blog.nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Oud-hoofdredacteur van Adformatie, Michael van Os, is een onafhankelijk publieksblog over reclame begonnen: .

related partner content for mobile comes here

Deze blog is bedoeld voor het reclame-consumerende Nederlandse publiek. En vestigt de aandacht op actuele ontwikkelingen op reclamegebied.

Op nieuwe commercials, al dan niet met bekende Nederlanders, op nationale of internationale prijzen op reclamegebied. Op afgekeurde of controversiële reclame-uitingen en nieuwe reclamedragers. Op nieuw onderzoek of nieuwe wetgeving. Op markante uitspraken over reclame, op interessante ontwikkelingen in het reclamevak zelf. Waarbij ook aan kritiek op reclame niet wordt voorbij gegaan.

reclamewereld.blog.nl roept in reclame geïnteresseerden dan ook op om in discussie te gaan over actuele ontwikkelingen en om vragen te stellen. Zodat het een sterk interactief blog wordt, met educatieve elementen. Vragen worden beantwoord door Van Os zelf en zo nodig door woordvoerders uit de reclamebranche.

De nieuwe blog maakt deel uit van het netwerk van professionele themablogs van blog.nl, dat in juni 2005 van start ging.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in