Michael van Os begint publieksblog over reclame


Oud-hoofdredacteur van Adformatie, Michael van Os, is een onafhankelijk publieksblog over reclame begonnen: reclamewereld.blog.nl.
Deze blog is bedoeld voor het reclame-consumerende Nederlandse publiek. En vestigt de aandacht op actuele ontwikkelingen op reclamegebied.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp nieuwe commercials, al dan niet met bekende Nederlanders, op nationale of internationale prijzen op reclamegebied. Op afgekeurde of controversiële reclame-uitingen en nieuwe reclamedragers. Op nieuw onderzoek of nieuwe wetgeving. Op markante uitspraken over reclame, op interessante ontwikkelingen in het reclamevak zelf. Waarbij ook aan kritiek op reclame niet wordt voorbij gegaan.
reclamewereld.blog.nl roept in reclame geïnteresseerden dan ook op om in discussie te gaan over actuele ontwikkelingen en om vragen te stellen. Zodat het een sterk interactief blog wordt, met educatieve elementen. Vragen worden beantwoord door Van Os zelf en zo nodig door woordvoerders uit de reclamebranche.
De nieuwe blog maakt deel uit van het netwerk van professionele themablogs van blog.nl, dat in juni 2005 van start ging.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid