Méribel wederom Frans feestje
Het Méribel Advertising Film Festival is in zijn vierde editie wederom gedomineerd door de Franse bureaus.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De belangrijkste prijs, de Cristal - toegekend door creatieven en adverteerders - ging naar de campagne van het Franse mobiele telefoniebedrijf SFR gemaakt door Publicis Conseil. In totaal konden bureaus inzenden in tien categorieën. SFR ontving naast de Cristal nog vijf andere awards. Peugeot’s 607 van BETC Euro RSCG kreeg in totaal drie awards, waaronder die van Best Pan European Campaign.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het Belgische bureau LG&F werd met zijn Radio Donna-campagne winnaar in de Europese competitie. De jurering liep van 16 tot en met 19 december onder voorzitterschap van Maurice Lévy. Aad Kuiper, creatief directeur Lowe Parijs, was het enige Nederlandse jurylid.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid