[MARCOM13] Rob Peelen (VFI): 'Wat Mobile Fundraising voor goede doelen kan betekenen'
Rob Peelen (VFI): 'Wat Mobile Fundraising voor goede doelen kan betekenen.'
Het donateursgedrag is aan het veranderen. De donateur geeft steeds vaker op het moment dat het hem uitkomt, en aan het goede doel dat hem op dat moment aanspreekt. Een langetermijnverbintenis met een goed doel wordt minder populair. Het mobiele kanaal stelt goede doelen in staat om hier op in te spelen.
Tijdens de presentatie wordt stil gestaan bij de oorzaken van het veranderende geefgedrag en hoe mobiel fondsenwerven hier op kan inspelen. Door middel van voorbeelden wordt duidelijk gemaakt waar goede doelen nu staan. Wat is de mobile presence van goede doelen. En wat staat er allemaal te gebeuren. Dit alles wordt geïllustreerd door een case van het Wereld Natuur Fonds.
De presentatie is interessant voor iedereen die geïnteresseerd is in hoe goede doelen met het veranderend donateursgedrag omgaan en hoe het mobiele kanaal hier aan kan bijdragen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid