Overslaan en naar de inhoud gaan

[MARCOM13] Rob Peelen (VFI): 'Wat Mobile Fundraising voor goede doelen kan betekenen'

De presentaties van de meeste Mobile Dome sessies tijdens MARCOM13, zullen komende dagen te lezen zijn op Mobile Marketing.nl
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rob Peelen (VFI): 'Wat Mobile Fundraising voor goede doelen kan betekenen.'
Het donateursgedrag is aan het veranderen. De donateur geeft steeds vaker op het moment dat het hem uitkomt, en aan het goede doel dat hem op dat moment aanspreekt. Een langetermijnverbintenis met een goed doel wordt minder populair. Het mobiele kanaal stelt goede doelen in staat om hier op in te spelen.
Tijdens de presentatie wordt stil gestaan bij de oorzaken van het veranderende geefgedrag en hoe mobiel fondsenwerven hier op kan inspelen. Door middel van voorbeelden wordt duidelijk gemaakt waar goede doelen nu staan. Wat is de mobile presence van goede doelen. En wat staat er allemaal te gebeuren. Dit alles wordt geïllustreerd door een case van het Wereld Natuur Fonds.

related partner content for mobile comes here

De presentatie is interessant voor iedereen die geïnteresseerd is in hoe goede doelen met het veranderend donateursgedrag omgaan en hoe het mobiele kanaal hier aan kan bijdragen.

from

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in