Overslaan en naar de inhoud gaan

Mannen stellen zichzelf bloot aan Tabac

Towel Media interviewt mannen bij de barbier
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bureau Towel Media ontwikkelde een online campagne voor Tabac Fragrances, een merk geuren-, scheer- en verzorgingsproducten voor mannen. In vijf video’s zie je mannen die zich laten scheren door een barbier en ondertussen een openhartig gesprek voeren.

related partner content for mobile comes here

Verhaal

‘Scheren is nog steeds iets mannelijks, maar achter elke man schuilt ook een verhaal, dat veel verder gaat dan alleen een stoere adonis met baard’, aldus de makers. Op luchthaven Schiphol konden mannen zich ‘gratis’ laten scheren, in ruil voor een persoonlijk verhaal.

Tabac deelt de video’s wekelijks op sociale media en verschillende mannenwebsites. De eerste video staat nu online.

Credits:

Creatie campagne en video productie: Towel Media

Creative Director: Geert Doek en Jan Paul van der Velden

Opdrachtgever: Tabac-gentlemenscare 

Verantwoordelijk bij Tabac: Kees jan Risch

Klant verantwoordelijke Towel Media: Gérard Raaijmakers

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in