Overslaan en naar de inhoud gaan

Persgroep benoemt Harry de Haas tot directeur marketing

Harry de Haas start per 1 januari als marketingdirecteur bij de Persgroep Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Verantwoordelijk voor Business-to-Consumer marketing van alle nieuwsmerken van de Persgroep, zowel nationaal als regionaal. Dat wordt de nieuwe directeur marketing bij de Persgroep Harry de Haas (50). Hij start per 1 januari. De Haas zal in deze rol  rapporteren aan de nieuwe ceo (per 1 januari aanstaande), Erik Roddenhof.

related partner content for mobile comes here

De Haas volgt niet direct iemand op. De rol van directeur marketing is bij de Persgroep Nederland een sinds september 2013 niet ingevuld geweest. Toen werd de toenmalige directeur marketing, Erik Roddenhof, benoemd tot cco van de Persgroep Nederland.

De Haas (50) werkt momenteel als cco Medialaan Mobile in België, ook een onderdeel van de Persgroep. Daarvoor heeft hij diverse marketing- en salesrollen vervuld bij onder andere Ziggo, Liberty Global en Heineken. Hij was marketingdirecteur van Vrumona.

Erik Roddenhof zegt over de benoeming: &;Ik ben ervan overtuigd dat Harry ons team zal versterken en ons bedrijf weer een stap dichterbij het realiseren van onze ambities gaat brengen. Zijn ervaring in zowel Telecom als FMCG helpt ons met een frisse blik naar onze nieuwsmerken te kijken.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in