Overslaan en naar de inhoud gaan

Manager Marketing Partnerships Bart Mouter verlaat TMG

Hij vertrekt vanwege een verschil in visie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bart Mouter heeft een lange staat van dienst bij Telegraaf Media Groep, waar hij vanaf 2000 werkt. Hij was lange tijd Manager Marketing & Channel development Sp!ts bij Basismedia. Sinds 2011 is hij als Manager Marketing Partnerships verantwoordelijk voor crossmediale samenwerkingen van TMG met partners uit de entertainment en sportmarkt. 

Mouter vertrekt nadat in gesprekken met directeur Landelijke Media Harry de Wit bleek dat ‘de visies op de rol van Marketing Partnerships niet op elkaar aansloten’, zo meldt woordvoerster Jacqueline Hekkers. Harry en Bart hebben constructieve gesprekken gevoerd maar gezamenlijk hebben ze geconstateerd dat hun visies niet overeenkomen en is afgesproken dat Bart de organisatie gaat verlaten. We betreuren het vertrek van Bart en zijn hem erkentelijk voor het ondernemerschap en de creativiteit die hij in zijn functies heeft getoond.’

related partner content for mobile comes here

. Ceo Geert-Jan van der Snoek zei in een toelichting dat ‘bij vrijwel alle bedrijfsonderdelen de directieteams zijn gewisseld’. Mouters vertrek staat hier los van, zegt Hekkers. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in