Instagram introduceert 'carousel' advertenties
Adverteerders kunnen vanaf nu een verhaal vertellen met meerdere foto's op Instagram.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Instagram kondigt een nieuwe adverteermogelijkheid aan. Op de carousel kunnen mensen meerdere foto's van een product in één post zien.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Behoefte aan verhalen
Instagram vertelt op zijn blog dat marketeers aangaven dat ze een verhaal wilden vertellen op een mooie en aantrekkelijke manier, met hopelijk betekenisvolle resultaten voor hun bedrijf.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Auto's, mode en eten
Instagram benadrukt dat de nieuwe functie waarschijnlijk vooral voordelen biedt voor auto-, mode- en voedselmerken. Een voedselmerk kan zo bijvoorbeeld laten zien hoe meerdere ingrediënten samen één maaltijd vormen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid