Overslaan en naar de inhoud gaan

Banken verdienen geen Beste Service Award

Opiness.nl deelde zes service awards uit aan dienstverleners, maar geen daarvan ging naar een bank.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft zes awards voor Beste Service Awards uitgedeeld aan dienstverleners. Éen van de awards werd dit jaar niet gegraveerd: in de bankensector kwam geen enkele aanbieder in aanmerking voor de prijs.

related partner content for mobile comes here

Linda Schutte, co-founder van Opiness.nl: ‘De winnaar verdient de award door het verkrijgen van de beste klantreviews met de hoogste rapportcijfers van hun klanten op Opiness.nl. Winnaars onderscheiden zich dit jaar door twee duidelijke kenmerken die de consument belangrijk vindt: het bieden van de beste prijs, maar wel met de beste klantenservice.&;

De banken met de hoogste rapportcijfers op Opiness waren ASN en Triodos, maar met slechts een handvol stemmen kon er geen goed eindoordeel worden gegeven. Opiness vraagt zich af of het ligt aan hun relatief nieuwe platform, maar geeft ook aan dat een online scan laat zien dat banken als segment behoorlijk achterlopen op het gebied van onafhankelijke online reviews. &;Zelfs op plekken als Independer en Consumentenbond zijn maar tientallen meningen te vinden over Triodos en ASN.&;

De winnaars
Beste internetprovider: Solcon 9,0
‘Deskundige, vriendelijke en geduldige medewerkers.’

Beste telecomprovider: Simyo 7,7
‘Goedkoop en toch goed, met een zeer goede klantenservice’.

Beste autoverzekeraar: Allsecur 8,3
‘Goede, vriendelijke communicatie, duidelijke informatievoorziening‘.

Beste zorgverzekeraar: UnitedConsumers 8,1
Goede prijs en goede klantenservice. Nemen ook andere producten bij hen af te nemen’.

Beste energieleverancier: UnitedConsumer 8,8
‘Bereikbare klantenservice met persoonlijke service&;.

Beste webwarenhuis: Bol.com 7,8
‘Leveren op de afgesproken tijd, goede communicatie en after-service. Ruim assortiment’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in