
Internetbureau Colours lanceert het Boekje van Eigen Deeg dat bedoeld is voor iedereen die ‘de volgende stap wil maken op het gebied van digitale strategie, online marketing en design thinking’.
Jorg Verweij, Directeur Colours Groep en co-auteur stelt dat een website is als een gerecht dat bestaat uit meerdere ingrediënten. ‘Deze ingrediënten, mits in de goede samenstelling, vormen samen een gerecht. Zo geldt dat in onze ogen ook voor een website. De juiste voorbereiding, het bepalen van doelstellingen en het leren kennen van de doelgroep zijn essentiële onderdelen in het maken van een goed online "recept".'
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWGeïnteresseerden kunnen iedere twee weken hier gratis een hoofdstuk bestellen. Het boek is ook gedrukt te bestellen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee