Levende etalagepoppen
In de Amsterdamse vestiging van de Bijenkorf lopen zaterdag 2 juni levende etalagepoppen rond. Dit houdt verband met een campagne van de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De actie moet goed maatschappelijk gedrag dichter bij de mensen brengen. Voor de campagne zijn acteurs aangesteld die herkenbare ergerniswekkende situaties uitbeelden, zoals afval op de grond, harde muziek, hondenpoep op straat en voordringen bij het in- of uitstappen in tram of trein.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Oplossingen worden ook geboden: de acteurs tonen dat door slechts kleine inspanningen iemand z’n directe leefomgeving kan veraangenamen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is onderdeel van ‘De Maatschappij. Dat ben jij’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid