Overslaan en naar de inhoud gaan

Succes voor b-to-b portals

Yahoo!, Netscape en MSN staan vooral bekend als op consumenten gerichte internetportals. Maar deze giganten worden steeds beter in hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Neem Yahoo! Al in 1998 werd Yahoo! Small Business gelanceerd met content, diensten en handelsmogelijkheden voor met name mkb-bedrijven. Vorig jaar werd daar de Yahoo! Business to Business Marketplace aan toegevoegd, een uitgebreide zoekservice voor producten en diensten, gericht op ondernemers, zowel groot als klein. Dit voorjaar werden daar drie electronische marktplaatsen aan toegevoegd, gericht op respectievelijk IT-hardware, IT-software en electronica. Worden deze marktplaatsen goed bezocht, dan zal Yahoo! dit aantal zeker uitbreiden. AOL Time Warner, eigenaar van Netscape, kwam vorig jaar met Net business, met veel industrieel nieuws, sectorinformatie en talloze marktplaatsen. AOL wil de mkb-ers wegwijs maken op internet en daar zelf ondertussen aan verdienen; dat lukt tot nu toe heel aardig. Ook Microsoft heeft zijn b-to-b-site: in 1999 kwam het met bCentral, waarmee een starter allerlei tools krijgt aangereikt, zoals tips voor online marketing en communicatie, en voor effectief management. Microsoft als vriendelijke consultant, ’t is even wennen.

related partner content for mobile comes here

Bron: btobonline.com

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in