Overslaan en naar de inhoud gaan

Kidslijn Zwitsal wordt Boys & Girls

Zwitsal Kids wordt opgesplitst in Zwitsal Boys en Zwitsal Girls. Voor de jongens mannelijke stoere geuren met als thema piraten. Voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reclamebureau ComBat doet de communicatie rondom de herlancering van de verzorgingslijn. Kinderen in de leeftijd drie tot zeven jaar zijn druk bezig te ontdekken wat het verschil is tussen jongen en meisje zijn. Rond deze periode willen meisjes vaak lippenstiften of jongens aftershave gebruiken. Uniseksproducten sluiten dan ook niet aan bij de belevingswereld van jonge kinderen, zegt Zwitsal. Daarom splitst het merk nu de Kidslijn in Boys & Girls.

related partner content for mobile comes here

De geuren van Zwitsal Boys & Girls zijn in samenwerking met de doelgroep gekozen. Binnen een selectie van 25 jongens- en 25 meisjesgeuren, gaven moeders aan naar welke twaalf geuren hun voorkeur uitging.
Zwitsal Boys & Girls wordt morgen op het Kruitvat Familie Festijn geïntroduceerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in