Nederland 1 opnieuw marktleider


Afgelopen week begon Nederland 1 in de eerste week van de nieuwe zenderindeling van de Publieke Omroep meteen als marktleider. Nederland 2 scoort in week 37 6,6 procent en Nederland 3 10,8 procent. RTL4 heeft een marktaandeel van 13,6 procent, RTL5 7,0 en RTL7 4,9. SBS6 scoort 12,0 procent, Net5 4,8 en Veronica 4,2. Talpa heeft een marktaandeel van 6,1.
Best bekeken programma was de Champions League wedstrijd PSV-Liverpool met 2,331 miljoen kijkers. De Wedstrijden zondag had 2,128 miljoen kijkers, gevolgd door Boer zoekt vrouw met 2,091 miljoen kijkers. Het Journaal van 20.00 uur op maandag werd bekeken door 1,766 miljoen mensen en GTST op maandag trok 1,686 miljoen belangstellenden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid