ABC Topmarketing klaagt klokkenluider aan om naam
Bureau ABC Topmarketing vecht de naam aan waarmee klokkenluider Ad Bos wil meedoen aan de Tweede Kamerverkiezingen van 22 november.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bos heeft voor zijn partij de naam Ad Bos Collectief gekozen, afgekort ABC. Het Holtense bedrijf vreest dat daardoor verwarring ontstaat en is naar de Raad van State gestapt. De zaak dient vandaag, meldt het ANP.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Eerder werd bekend dat Marten Fortuyn, de broer van Pim, de naam aanvecht waaronder de LPF zich bij de Kiesraad heeft laten registreren: Fortuyn. Volgens Marten Fortuyn heeft hij die naam als merknaam gedeponeerd na de moord op zijn broer in 2002.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie ook Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid