Overslaan en naar de inhoud gaan

Jupiler kiest TCC voor de Benelux

The Communication Company Benelux gaat nauw samenwerken met Wieden+Kennedy Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De keuze kwam tot stand na een pitch die AB InBev hield voor het biermerk. Het Bredase bureau wordt gekozen als 'second ATL agency', naast de al eerder geselecteerde lead strategic agency Wieden+Kennedy Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Cees Faes, CEO van The Communication Company: ‘We werken al sinds 2012 voor Jupiler in Nederland maar deze pitch betekent een enorme verbreding van onze werkscope. In het verleden maakten we al mooie campagnes voor Jupiler, waaronder ‘Let’s Meat’ (BBQ), de ‘Don’t drink and Drive’ social responsibility campagne met Ajax en natuurlijk het Refilltje. Samen met Wieden+Kennedy Amsterdam gaan we de komende maanden nog mooiere nieuwe dingen voor Jupiler ontwikkelen.'

Dimitri Van Loock, marketingmanager Jupiler Benelux : ‘TCC overtuigde ons tijdens de pitch met haar frisse ideeën. Daarnaast werken ze vanuit een gecombineerd Belgisch-Nederlands team en kennen ze onze markten inmiddels door en door.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in