Overslaan en naar de inhoud gaan

IQNOMY lanceert gratis dienst www.engagescore.nl

Online Engagement kan een belangrijke online succesfactor aangezien het een voorspellende waarde heeft. Als je bezoekers ‘engaged’…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Online Engagement is de mate van interactie van een bezoeker op een website, Facebook, Twitter etc. Hoe hoger de interactie hoe hoger de Engagement.

related partner content for mobile comes here

is een realtime meetmethode die organisaties in staat stelt om op basis van consumeren, participeren en deelnemen de gemiddelde engagement van hun website- of webshop bezoekers realtime in beeld brengt. Daarnaast kunnen organisaties in de benchmark hun score vergelijken met die van binnen hun branche zodat zij gericht de betrokkenheid van hun bezoekers kunnen gaan verbeteren.

Afgelopen maanden heeft IQNOMY veel blootstelling gehad voor bèta gebruikers. Inmiddels doen er al ruim 200 websites mee aan de IQNOMY EngageScore waaronder reisorganisaties, webshops en goede doelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in