Internationale prijs Stichting Reclame Code
De Stichting Reclame Code (SRC) heeft de Best Practice Award gekregen van de European Advertising Standards Alliance (EASA).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stichting krijgt de award voor ‘zijn strategie om te transformeren van een instantie die klachten behandelt in een service gerichte organisatie’. Daardoor wordt de SRC volgens de EASA een ‘belangrijke kracht voor het in stand houden van de reclamestandaard in Nederland’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens directeur Oliver Gray is zijn organisatie vooral onder de indruk van de verandering die de SRC doormaakt van reactief naar proactief als het gaat om zelfregulering.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEASA heeft de award inmiddels uitgereikt aan SRC-directeur Prisca Ancion-Kors.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid