Overslaan en naar de inhoud gaan

TweeVandaag of EenVandaag?

Leuke opgave voor de merkenwatchers onder ons. Wat te adviseren aan Jean Mentens en/of zijn bazen?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Actualiteitenrubriek TweeVandaag (TROS/AVRO, Ned.
2) gaat per september verhuizen naar Nederland 1, maar voelt niets voor een mogelijke naamsverandering zoals 1Vandaag of Vandaag op 1.
Dat zei hoofdredacteur Jean Mentens dinsdag op een website van Publieke Omroep, aldus het ANP.

related partner content for mobile comes here

"Ik hoor geroezemoes over een naamsverandering", aldus Mentens. "Voor een programmatitel die meteen aansluit bij het nummer van het tv-net valt wat te zeggen, maar ik sta eerder op het
standpunt dat we de goodwill die aan onze titel vastzit moeten beschermen en bewaren. Het is een 'brand name' die dagelijks wordt gezocht en gevonden door gemiddeld 800.000 mensen omdat ze
weten wat ze bij ons kunnen verwachten. Dat succes hoort bij die naam. We hebben een TweeVandaag Opinie Panel met ruim veertigduizend leden, een TweeVandaag-site met bijna 2 miljoen pageviews per maand en dat zijn toch sterke argumenten voor het bewaren van de naam", aldus de hoofdredacteur op de website.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in