Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeroen Smit is wakker geworden

Jeroen Smit, wie kent hem niet als de media/marketingspecialist van BNR Nieuwsradio, is sinds een paar maanden ook actief op internet.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via van het blad Management Scope. Zes journalisten geven er hun mening over allerhande ontwikkelingen in politiek en bedrijfsleven. Smit is een kanjer op de radio (als ie niet al te veel aan het woord is) en graag gezien als presentator op congressen in het bedrijfsleven. Hij heeft Jort Kelder doen vergeten en het wachten is op een doorbraak op televisie.

related partner content for mobile comes here

Maar die activiteit op internet heeft hem wakker gemaakt, schrijft hij vandaag in FD Persoonlijk. 'Langzaam maar zeker begint tot me door te dringen dat mijn vak, de journalistiek, de komende jaren drastisch zal veranderen. Nu zijn we nog gewend boodschappen via krant, radio en tv naar een groot publiek te sturen. Over een paar jaar zullen journalisten vooral de aanjagers zijn van discussiies op het internet, constant scherp gehouden door reacties van het eigen publiek,' aldus Smit.

Interessant, maar te makkelijk. We willen graag nog wat horen van oud-hoofdredacteur van Fem Business, adjunct van het AD die vooral ook bekend is van zijn boek over het drama-Ahold. Namelijk zijn antwoord op de vraag waar die centen dan vandaan komen. Verwacht hij zo'n reclamehausse op sites, nieuwsbrieven en logs als deze dat zijn collega's normaal betaald kunnen worden voor hun nieuwe jobs?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in