KRO Magazine vernieuwd
Hoofdredacteur Renate van Iperen van KRO Magazine zegt dat ‘groot onderhoud noodzakelijk is in een markt waar de oplages van programmabladen blijven dalen door veel concurrentie van diverse media’.
Onderzoek wijst uit dat bestaande, trouwe abonnees de nieuwe formule aantrekkelijk vinden. Maar KRO Magazine wil met de nieuwe formule proberen meer lezers te bereiken in de leeftijd 40-50 jaar. De omroep mikt op actieve, ondernemende mensen met belangstelling voor maatschappelijke ontwikkelingen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe KRO als afzender van KRO Magazine wordt benadrukt door wekelijkse columns van de presentatoren Yvon Jaspers, Derk Bolt, Anita Witzier en Rob Kamphues. Ook werken zijn mee aan een promotiecampagne die gevoerd wordt op en rond de winkelvloer en met buitenreclame.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid