Campagne PricewaterhouseCoopers


Met slogans als 'klant is geen koning' en 'het ergste wat kan gebeuren is dat al onze neuzen dezelfde kant op staan' wil PwC de nadruk leggen op de meerwaarde van interne meningsvorming, ofwel ‘connected thinking’.
'De campagne is een tikkeltje provocerend, maar dat past wel bij PwC', zegt bestuurslid Fons Hoogeveen, onder meer verantwoordelijk voor marketing en communicatie. 'Wij willen met deze gedurfde invalshoek verrassend en onderscheidend positioneren in onze markt.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCorporate en recruitment uitingen in print (dagbladen en tijdschriften), buitenreclame, online en radio vormen de aftrap. In de tweede helft van dit jaar verschijnen advertenties die vooral licht werpen op onderwerpen die leven bij klanten. In de aanloop naar en tijdens het WK voetbal wil PwC zich als sponsor van de KNVB extra profileren.
'De campagne bestaat uit meerdere lagen, elk met zijn eigen invalshoek toegespitst op een specifieke doelgroep', zegt Annebelle van der Kloet, die als hoofd marketing en communicatie aan de wieg van de campagne staat. 'Wij gaan met deze campagne op drie niveaus communiceren. Op corporate, marketing communicatie en op recruitment niveau.'
De campagne is ontwikkeld en uitgevoerd door het Amsterdamse 707 Brand Communications.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid