Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne PricewaterhouseCoopers

PricewaterhouseCoopers (PwC) is een nieuwe campagne gestart die discussie wil uitlokken en PwC als een authentieke kennisorganisatie met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met slogans als 'klant is geen koning' en 'het ergste wat kan gebeuren is dat al onze neuzen dezelfde kant op staan' wil PwC de nadruk leggen op de meerwaarde van interne meningsvorming, ofwel ‘connected thinking’.

related partner content for mobile comes here

'De campagne is een tikkeltje provocerend, maar dat past wel bij PwC', zegt bestuurslid Fons Hoogeveen, onder meer verantwoordelijk voor marketing en communicatie. 'Wij willen met deze gedurfde invalshoek verrassend en onderscheidend positioneren in onze markt.'

Corporate en recruitment uitingen in print (dagbladen en tijdschriften), buitenreclame, online en radio vormen de aftrap. In de tweede helft van dit jaar verschijnen advertenties die vooral licht werpen op onderwerpen die leven bij klanten. In de aanloop naar en tijdens het WK voetbal wil PwC zich als sponsor van de KNVB extra profileren.

'De campagne bestaat uit meerdere lagen, elk met zijn eigen invalshoek toegespitst op een specifieke doelgroep', zegt Annebelle van der Kloet, die als hoofd marketing en communicatie aan de wieg van de campagne staat. 'Wij gaan met deze campagne op drie niveaus communiceren. Op corporate, marketing communicatie en op recruitment niveau.'

De campagne is ontwikkeld en uitgevoerd door het Amsterdamse 707 Brand Communications.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in