PCM helpt kijker met tv-reclame skippen
Wordt het toch nog gezellig in crossmultimedialand: PCM Uitgevers gaat via haar kranten een digitale recorder van Philips verkopen. Dan kunnen kijkers de reclame wegzappen waardoor de kranten aantrekkelijker worden voor adverteerders. Je moet er maar opkomen.
De oorlogsverklaring komt van Michael Nederlof, welbekend bij Molblog inmiddels. Hij is de nieuwe directeur van het commerciële bedrijf van PCM en gaat er vol tegenaan.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaPCM zal en moet de inkomsten opvoeren en doet dit niet alleen met een gratis ochtendblad dat er toch eindelijk eens moet komen.
Frisse geluiden, nietwaar. Het wachten is nu op het moment dat Hilversum terugslaat en goedkope spotjes gaat aanbieden aan Metro en Spits om PCM Uitgevers de voet dwars te zetten.
Overigens wel grappig is dit nieuws in het licht van de vinding van Philips om juist het skippen van tv-reclame tegen te gaan, waarover we gisteren op Molblog berichtten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid