Overslaan en naar de inhoud gaan

PCM helpt kijker met tv-reclame skippen

Wordt het toch nog gezellig in crossmultimedialand: PCM Uitgevers gaat via haar kranten een digitale recorder van Philips verkopen. Dan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wordt het toch nog gezellig in crossmultimedialand: gaat via haar kranten een digitale recorder van Philips verkopen. Dan kunnen kijkers de reclame wegzappen waardoor de kranten aantrekkelijker worden voor adverteerders. Je moet er maar opkomen.

related partner content for mobile comes here

De komt van Michael Nederlof, welbekend bij Molblog inmiddels. Hij is de nieuwe directeur van het commerciële bedrijf van PCM en gaat er vol tegenaan.

PCM zal en moet de inkomsten opvoeren en doet dit niet alleen met een dat er toch eindelijk eens moet komen.

Frisse geluiden, nietwaar. Het wachten is nu op het moment dat Hilversum terugslaat en goedkope spotjes gaat aanbieden aan Metro en Spits om PCM Uitgevers de voet dwars te zetten.

Overigens wel grappig is dit nieuws in het licht van de vinding van Philips om juist het skippen van tv-reclame tegen te gaan, waarover we berichtten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in