Bacardi start internetradio
Drankfabrikant Bacardi investeert wereldwijd 40 miljoen dollar in internetradio. Het gaat om een dancezender die via het web en de mobiel…
B Live Radio, zoals de zender heet, biedt muziek van dancefeesten uit verscheidene landen. Het eerste Nederlandse feest is in september, aldus Emerce.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bacardi probeert zijn rumdrankjes breder onder de aandacht te brengen van het jong volwassen uitgaanspubliek en investeert tientallen miljoenen dollars in het station.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaVorige week nam het drankbedrijf in Amerika en Engeland de muziesite B Live Radio in gebruik. Aan de Nederlandse campagne wordt op dit moment nog gewerkt, zegt een woordvoerster van het bedrijf. ‘Op B Live zenden we muziek uit van bekende dj's, muziek die ook tijdens onze dance-evementen Bat Beats te horen is.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid